24 marca 2012

2nd birthday candy!

Z góry zapowiadam mały spadek formy na jakiś czas, myślę tak do maja… Dlaczego zapytacie? Zbliża się koniec mojego pobytu w Stanach - tak! Wracam do domu :) A jak wrócę to odłączam się od internetu na jakiś czas i nadrabiam z rodziną. No i po drodze piszę magisterkę tak do czerwca…
Haha już to widze różowo :D

At the beginning I'd like to warn you that there will be some hiatus in here, lets say till May… Why you ask? 'Cos my stay in US is going to and and and yes! I'll be going home soon :) And when I'm back I'll switch off the internet and I'm going to spend plenty of time with my family. An I have to start writing my Master thesis untill June…
Haha, its going to be hilarious :D

﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀
Ale nie o tym chciałam pisać. Mam dla Was lepsze wieści! Wczoraj mojemu blogowi stuknęły dwa latka na koncie i chciałabym to jakoś uczcić, dlatego też zorganizowałam dla Was candy.

But Im not here to write about this. I have better news for you! Yesterday my blog has it's second birthday and I like to celebrate it somehow. So I'm organizing a giveaway for you!


Z okazji, że to drugie urodziny zwycięzców będzie dwoje a udział można wziąć w obydwu konkursach. Jeden zostanie wyłoniony na drodze zwykłego losowania (zapisy w Inlinkzie na końcu posta). Druga nagroda wymaga trochę pogłówkowania. Chciałabym abyście zrobili coś związanego z dwójką. Najlepszą pracę wyłoni Niezależna Komisja (zmęczę trochę bliskich aby tę komisję utworzyć). Jak wam się podoba taki pomysł? Ja nie mogę się doczekać waszych prac :)

Because these are second birthday there will be two winners and you can take part in both contests. One winner will be simply drawn from all who sign up for a giveaway (see the Inlinkz at the end of the post). Second prize will need some of your effort. I would like you to make something connected with number two. The best work will be found by the Independent Committee (I will ask my friends for help in forming this committee). How do you like this idea? I simply cannot wait to see your works :) 

﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀
A teraz zasady o pierwszą nagrodę/and now the rules for the first prize:
  1. Każdy kto chce wziąć udział w losowaniu nagrody powinien zapisać się w inlinkzie na końcu posta/ anyone who want to take a chance in a giveaway has to simply sign up in inlinkz at the end of the post
  2. Aby się zapisać należy posiadać bloga/ if you want to sign up you have to have a blog
  3. Tylko zapisy z inlinkza są brane pod uwagę w losowaniu/ only sign ups from inlinkz are taken into account
  4. Candy kończy się 30 kwietnia 31 maja o 23:59/ giveaway ends on 30 April 30 May at 23:59
  5. Miło by było abyście podzielili się informacją o candy - zrobiłam dla was bannerek/ it would be really nice if you could spread the news that the giveaway is taking place - I made a banner for you

﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀
Jeśli chodzi o nagrodę numer dwa (nie gorszą od pierwszej!) to/ the rules for prize number two (no worse than the first one!):
  1. Zgłoszenia w postaci linków do waszej pracy przyjmuję w komentarzach pod tym postem/ if you want to take part just give me the link to your work in comments under this post
  2. Praca musi zawierać coś związanego z i może być wykonana w dowolnej technice/ your work has to contain something connected with number and can be made by means of any craft technique
  3. Miło by było gdybyście wspomnieli, że praca jest wykonana na urodzinowy konkurs (może banner?)/ it would be nice if you could mention that the work was made for this challenge (maybe a banner can help?)
  4. Konkurs kończy się 30 kwietnia  31 maja o 23:59/ challenge ends on 30 April 30 May at 23:59
﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀
A co w nagrodę? Coś szytego, coś filcowego, coś fajnego, w dużej mierze niespodzianka. Ale obiecuję, że będzie ciekawie. Dacie się skusić na coś takiego, czy powinnam uchylić wkrótce rąbka tajemnicy wygranej? A wyniki? Wyniki pojawią się 2 Maja 1 czerwca.

And whats the prize? It will be something sewn, something made of felt, something nice a surprise. But I promise you that it will be nice. Will you go for something like that, or should I tell you something more in the future about the prizes? And results? Results will be published on 2 May 2 June.
﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀
have fun!

37 komentarzy:

  1. super;d jak znajde czas to moze cos z dwojeczka wykombinuje;d najlepszego! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak tak tak :)) ciesze się, że ktoś podejmuje wyzwanie ;**

      Usuń
  2. Drogi blogu Antiligth, z okazji tak podwójnej rocznicy życzę Ci co najmniej takiej samej zajebistości jak do tej pory no i STO lat oczywiście :) Na wszystko się zapisuję, tylko zaraz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sto lat, sto lat!! postaram się coś wykombinować z dwójką ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O rety już do domu wracasz? o_O kiedy to zleciało...
    No i dwa lata to już pięęękny dorobek kochana :D Oby jak najdłużej Twój zapał trwał :* Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nom w kwietniu - po części przez to, że skróciłam trochę swój wyjazd :)

      dzięki Jaszu, będę starała sie go pielęgnować :*

      Usuń
  5. oby ta dwójka Ci się mnożyła :] wszystkiego dobrego na "dalszej drodze" blogowania

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł z candy :D brawo 2 lat!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego naj i jeszcze wieeeelu lat tak fantastycznego blogowania! Świetny pomysł z cuksami:) Mam już nawet pomysł na coś z 2...

    OdpowiedzUsuń
  8. Zajrzałam przypadkiem i od razu na candy wpadłam ;) ja to mam szczęście ;) zapisałam się oczywiście, pogłówkuję trochę nad drugą pracą (choć zdolna to ja nie jestem ;) dobrze że tyle czasu jest) i biegnę czytać dalej Twojego bloga :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj :) Miło mi, że zajrzałaś i zapraszam do przeglądania :)

      Usuń
  9. mi w wakacje stuknie 2 :D najlepszości!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego z okazji 2 lat bloga:)pomyślę nad konkursem a może Ty się skusisz na mój http://bizuteria-moniski.blogspot.com/2012/03/majowka-z-qnsztem-u-moniski.html pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje bardzo, juz ide zobaczyc co tam u Ciebie :)

      Usuń
  11. to ja chętnie zapiszę się do 1konkursu, niestety nie mam głowy do tych dwójek :
    + świetny blog, gratuluję tych dwóch latek. pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję kolejnej rocznicy!Przeglądam bloga z rozdziawioną buzią, jest wspaniały! Życzę aby plany na najbliższe miesiące się udały, a blog poczeka, wszyscy będziemy czekać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję. Bardzo mi miło czytać takei słowa :)

      Usuń
  13. Życzę dwulatkowi i tobie owocnej współpracy.Zaglądam do ciebie. Dobrze czasami pooglądać jak tworzy artysta;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje bardzo :) Taki tam ze mnie artysta- prędzej ałtysta :P

      Usuń
  14. wielu kolejnych takich 2;) zobacze czy zdąże coś wykombinowac z dwójką bo ostatnio coś doba dla mnie za mało godzin ma....
    Pozdrawiam niebiesko:) yolcia z hafcikowoyolci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje bardzo, czekam na pracę jakby co z niecierpliwością :)

      Usuń
  15. O mały włos a nie zdążyłabym z '2':) Zrobiłam karteluchę urodzinową

    http://scrapowe-love.blogspot.com/2012/04/urodzinowo-i-jak-cudnie-dostawac.html

    skromnie ale w planach był "scrap małżeński" który miał zawisnąć w sypialni ale nie mięliśmy czasu na zrobienie fajnych wspólnych fotek, ale koncepcja jest na przyszłość:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Your game is on my blog,down there.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com
    FB Bernadett Rauski
    BL Petite Armoire
    Greetings
    Bernadett

    HAPPY BIRTHDAY.:)As I am late I just choose the 1st candy,if you think I made 2 pretty cards yesterday,I can add to 2nd candy?:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj, obiecałam że coś tam wymyślę z tą Twoją "2" no i jest, moje pierwsze handmade więc mam nadzieję że wybaczysz troszkę krzywe literki ;)

    oto link: http://domowe-pielesze.blogspot.com/2012/04/tarasowo.html

    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Super:) To ja zapraszam na Candy do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się do candy ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Z przyjemnością przyłączam się do zabawy:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapisauję się do losowania, stworzyć... Próbowałam coś ulepić ale nie wyszło ^^"

    OdpowiedzUsuń
  22. z przyjemnością się zgłaszam na candy...

    OdpowiedzUsuń
  23. i ja i ja! :) ja też biorę udział w słodkim szaleństwie ! :D

    OdpowiedzUsuń