09 marca 2012

today…


Dzisiejszy dzień nieco inny od wszystkich, trochę bardziej wyjątkowy i tak minął mi zwyczajnie. Dostałam kwiatka, niestety wirtualnego, z powodu dzielącego nas dystansu. Mam nadzieję, że wy dostałyście tylko te prawdziwe :)

Today should be a little bit different, a little bit more special, but it was normal unfortunately. I got a flower, however it was only virtual one, because of the distance between us. I hope that you got only the real ones :)



Poza tym, mam dla was dobrą nowinę! Już za chwilę Art-Piaskownica skończy 3cie urodziny. Uwierzycie? Trzy lata z wami, ciągle inspirująco i ciekawie. Co więcej, z okazji urodzin już dzisiaj ruszyła cukierkowa lawina i przez następne 7 dni będzie można wygrać wspaniałe słodkości. Kliknijcie w powyższą ramkę a przeniesiecie się na piaskownicowego bloga gdzie doczytacie szczegóły. Powiem wam też w tajemnicy, że we wszystkim będzie też trochę mojego udziału. Czekajcie na słodką niespodziankę dla wszystkich :)

Besides I have some good news for you! Soon Art-Piaskownica will celebrate it's 3rd birthday. Can you believe it? Three yeas together inspiring and cheering you. Moreover, today a candy avalanche has started and through the next 7 days you can win sweet things on our blog. Just click the above frame to read the details. I will also tell you in secret that I will take a part too in giving away sweets. Just wait for something neat for everybody :)

xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz