26 sierpnia 2013

life lately #31


Wow! Co to był za tydzień! Po prostu mega :)
▶Marzenia się spełniają. Pamiętam, gdy byłam dzieckiem mówiłam rodzicom "we don't need no education" gdy bardzo nie chciałam iść do szkoły :D Teraz mogłam razem z nimi na żywo obejrzeć ten niesamowity show.
▶ Jeszcze tego samego tygodnia odwiedziłam stolicę po raz drugi, tym razem czysto turystycznie razem z Piotrkiem. Było osławione Charlotte i mało zrozumiały Rothko. Pooglądaliśmy, najedliśmy się do syta i szczęśliwi acz zmęczeni wróciliśmy do domu.
▶ SODAliciouss motywuje do pracy. Pomiędzy wyjazdami było trochę rysowania, klejenia papierów, grafiki - taki twórczy misz masz.
▶ Czuć już jesień w powietrzu. Jejku, jak ja chcę aby lato trwało jak najdłużej. W tym roku totalnie nie chcę aby się kończyło… A tu już proszę grzyby, jabłka, bakłażany i słońce już takie inne…
A jak tam u was? Zaczynacie się żegnać z latem? To już ostatni tydzień wakacji…

Wow! This was a week! So awesome :)
Dreams do come true. I remember when I was little I used to recite "we don;t need no education" to my parents when I didn't want to go to school :D Now with my whole family we went to see this amazing show together in Warsaw!
The same week I went to the capitol again. This time with Peter to play some tourists. We went to famous Charlotte and attended the art gallery to see some Rothko. We saw the sights, filled tummies with good food and so the time passed. Tired but happy we went home.
 SODAliciouss is motivating me to work. In between the trips I drew, sketched and glued papers - the usual artistic mix.
Can you feel autumn in the air? Oh my I so want Summer to last forever this year… But alas mushrooms, apples and squash starts to flourish on farmers market and the sun is not what it used to be…
And how was your week? Did you start to say goodbyes to Summer? It's the last week of holidays…

2 komentarze:

  1. Laaaa cAd! Ktos tu niedawno z goraca nie wytrzymywal a teraz jesieni nie chce nynynyny! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahaha :D no true, true :D Bo ja lubie takie pośrednie ciepełko :)

      Usuń