27 września 2014

PL week 16 for Art Workshop

Witajcie kochani po przerwie :) Mam nadzieję, że już niedługo uda mi się wrócić do w miarę regularnego blogowania. Pracy mam po łokcie, zaległości mnóstwo czas zacząć się z tego wykopywać. Zacznę od nadrobienia kilku postów jakie mam w zanadrzu. Jednym z nich jest wpis do kieszonkowego albumu, który zrobiłam na pięknych materiałach od Art Workshop, znów najbardziej pomocne okazały się piękne karty Becky Higgins z kolekcji Dear Lizzy - to mój ulubiony mini kit Project Life :)


Hello Dearies after the break :) I really hope that soon I'll be back to somehow regular blogging. I have lots of work to do and deadlines to catch it's high time to start solving this problem. I'll start from showing you a couple of things I made in the past. One of them is a pocket spread I did for Art Workshop. Again the amazing Becky Higgins cards from Dear Lizzy collection were very helpful - this is by far my fav Project Life mini kit :)

Lewa strona: / Left side:

Prawa strona: / Right side:

I ulubione detale: / And my fav details:







4 komentarze:

  1. Kocham go :D Jest niesamowicie jasny i cudny, pierwszy raz widzę takie ładne połączenie żółci i bieli :) No niesamowity jest :))

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne kolory, bardzo energetyzujące! fajnie, że już jesteś :)

    OdpowiedzUsuń