09 marca 2016

PL week 33 & 34 with Gossamer Blue

Hej kochani! Czuję, że wiosna powoli rozgrzewa mi kości :) Wczoraj mieliśmy +15 na termometrze i ja już powoli zaczynam marzyć o kwitnących drzewach i łanach cebulic w magicznym parku. No ale zanim to przyjdzie minie chwila czasu. Na razie pocieszam się szafirkami w doniczce i tulipankami w wazonie, łapiąc minione chwile. Luty trochę podobnie do stycznia nie obfitował jakoś w wydarzenia, ale był już nieco bardziej rozrywkowy od poprzedniego miesiąca. 


materials: Gossamer Blue March kits;


Luty dla jednych jest najkrótszym miesiącem w roku, dla innych stoi pod znakiem serduszek, a dla nas jest to rocznica. Tym razem stuknęłam nam już siódemka. Nie mogę się doczekać tego co przyniosą nam następne lata. W tym roku też wyjątkowo pokusiłam się na świętowanie Walentynek, zapraszając P na film. W ozdobnej kopercie, którą zachowałam na pamiątkę upchnęłam bilety na film… Deadpool. Romantycznie co nie :D Wszystkie kolorowe wspomnienia oczywiście ozdobiłam tym co znalazłam w świeżutkich marcowych zestawach od Gossamer Blue, które już bardzo mocno zwiastują nadchodzącą wiosnę :)









Buziaki i do zobaczenia wkrótce z kolejnym kieszonkowym wpisem!

4 komentarze:

  1. W Łodzi było 15 stopni? :D w moim końcu chyba zimniej :P prześliczny luty, uwielbiam, jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłam dodać, że to temperatura w słońcu, hihi :) Ale tyle wczoraj zobaczyłam.

      Usuń
  2. Jak ślicznie :D Uwielbiam oglądać Twoje rozkładówki, każdy detal wygląda niesamowicie :D

    OdpowiedzUsuń