07 czerwca 2016

PL week 45 with Gossamer Blue

Cześć kochani! Dzisiaj mam dla Was ostatnią odsłonę czerwcowych zestawów Gossamer Blue. Po czerni i bieli, soczystych kolorach czas na coś spokojnego i bardzo mojego czyli mięta :) Jestem pod ogromnym wrażeniem, tego jak cudnie zróżnicowane są czerwcowe zestawy GB, znalazłam w nich wszystko co tygryski lubią najbardziej. Miętowo-niebieski świetnie zgrał się nawet z naszą pościelą.

materials: June 2016 Gossamer Blue kits;

Ostatni tydzień kwietnia zaczął się wcześnie rano, gdy ledwo otworzyłam oczy mój P siedział już koło mnie z laptopem wciskając start nowego sezonu "Game of Thrones". Poza tym tydzień ten obfitował w małe przyjemności, scrapowanie, trochę niedomagania i majówkę. Taką niedorobioną, jak zwykle - zaliczyliśmy tylko mały wypad do arboretum w Rogowie, ale i tak było fajnie pooddychać świeżym powietrzem i nacieszyć oczy wszędobylska bujną zielenią.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz